گوشی گیمینگ سامسونگ

سامسونگ تلاش دارد تا اولین گوشی گیمینگ خود را از خانواده گلکسی بهمراه فن مخصوص وارد بازار کند. در میان شرکت های تولید کننده موبایل ، سامسونگ تاکنون در این بازار فعالیتی نداشته است.

به گزارش آسون تک به نقل از تکنا، اخیراً بسیاری از شرکت های سازنده موبایل در جهان تلاش کرده اند تا به بازار گوشی‌های مخصوص بازی وارد شوند. یکی از این شرکت‌ها سامسونگ است. بنابر انتشار اخبار جدید سامسونگ اکنون بر روی گوشی گیمینگ گلکسی مجهز به نوعی فن مخصوص کار می کند. هم اکنون برخی شرکت ها مانند ایسوس و شیائومی نیز به ترتیب گوشی های راگ فون و بلک شارک را به بازار عرضه کرده اند.

بسیاری از گوشی های پرچمدار موجود در بازار قابلیت اجرای تمامی بازی‌ها را دارا هستند اما گوشی های گیمینگ علاوه بر قدرت سخت افزاری، طراحی منحصر به فردی نیز دارند تا در هنگام بازی علاوه بر خنک شدن سیستم، دمای بالا را نیز تجربه نکنند.

سامسونگ به تازگی نام تجاری جدیدی را برای فعال سازی حالت فن در اتحادیه اروپا ثبت کرده که نشان می دهد این شرکت قرار است در بازار گوشی های گیمینگ نیز نقشی را ایفا کند.

با توجه به اینکه گوشی های این شرکت تاکنون مجهز به فن نبوده اند می توان در نظر گرفت احتمالاً گوشی بعدی این شرکت از نوع گیمینگ باشد.

به گزارش آسون تک فن موجود در این نوع از موبایل احتمالاً توسط کاربر قابل خاموش و روشن شدن است. فعالسازی این فن توسط کابر می‌تواند باعث افزایش کارایی دستگاه شده و صدایی نیز تولید نشود.

با توجه به این که سامسونگ پیش از این نیز نام های تجاری و پتنت های مختلفی را برای گوشی های گیمینگ گلکسی ثبت کرده هنوز مشخص نیست در آینده شاهد معرفی گوشی گیمینگ از این شرکت کره‌ای خواهیم بود یا خیر.

بازدیدها: 25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *